Nieuwe identiteit en website voor Pi-Nuts notenkraam
Tevens nieuw design notenkraam, visitekaartjes en facebookpagina
Gepubliceerd: 23-04-2014 | 01:00:00
Laatst gewijzigd: 23-04-2014 | 11:33:05
Als ambachtelijke notenspecialist wilde George en Marieke zich beter presenteren met hun marktkraam en identiteit. Ze hebben een volledig nieuwe verkoopwagen laten bouwen, en daar moest natuurlijk een perfecte presentatie op en omheen komen.
Het is een naadloos totaalplaatje geworden van: - Nieuw logo - Visuals en identiteit voor de verkoopwagen - Visitekaartjes - Responsive website - Facebook pagina
Bijzonder aan de website is, dat het lay-out responsive is, dat wil zeggen dat de website zich aanpast aan de afmetingen van het scherm. Dit zorgt voor optimale weergave bij gebruik van tablet en mobiele telefoon. Handig als je op de markt loopt natuurlijk!
Het totale resultaat is een mooi voorbeeld van presenteren waarin de off- en online mogelijkheden worden benut en elkaar versterken.
Wij wensen George en Marieke heel veel succes met hun schitterende nieuwe kraam!